O společnosti

Certifikace společnosti

ISM-057/2006
zlatý certifikát
za současné splnění požadavků norem ČSN EN ISO 9001:2001, ČSN EN ISO 14001:2005, ČSN ISO/IEC 27001:2006 a OČSN HSAS 18001:2008.
ČSN ISO/IEC 27001:2014
Management bezpečnosti informací
1. 12. 2009, recertifikace proběhla 1.12.2015
Oprávnění k projektování instalací leteckých pozemních zařízení
3. 4. 2008, recertifikace proběhla 22. 7. 2013
ČSN OHSAS 18001:2008
systém managementu bezpečnosti a ochrany zdraví při práci
28. 11. 2014
ČSN EN ISO 14001:2005
systém environmentálního managementu
24. 11. 2015, recertifikace proběhla 28. 11. 2014
ČSN EN ISO 9001:2009
systém managementu kvality
19. 11. 2007, recertifikace proběhla 21.11.2016
ČSN ISO 10006:2004
osvědčení o aplikaci návodu QMS v projektech
28. 11. 2009
ČOS 05 1622 (AQAP 2110)
osvědčení o shodě systému jakosti s požadavky ČSN EN ISO 9001: 2009
14. 2. 2008, recertifikace proběhla 6.3.2017
komplexnÍ prověřenÍ podle metodiky Evropského integračního auditu
2003
Hlavní zásady politiky jakosti ve společnosti

Vize společnosti

Hlavní vizí společnosti METROPROJEKT Praha a.s. je „spokojený zákazník“, neboť spokojený zákazník je příslibem dalších zakázek i nejlepší propagací vysoké úrovně kvality práce zároveň.

Pro naplnění této vize je třeba mít jasnou představu o strategii, záměrech a cílech včetně konkrétní odpovědnosti za jejich splnění, zajistit informovanost všech pracovníků, jejich ochotu plnit tyto cíle a zpětně využívat jejich návrhů na zlepšení. To jsou základní atributy progresivního řízení společnosti – systém kvality managementu.

Politika společnosti

Pro naplnění vize „spokojený zákazník“strategie vyhlašuje vedení společnosti následující integrovanou politiku kvality, environmentální politiku, politiku bezpečnosti ochrany zdraví při práci a politiku bezpečnosti informací a ISMS:

- Spokojenost zákazníka je prioritou, k jejímuž naplnění směřuje úsilí všech zaměstnanců společnosti a musí se projevovat v komplexnosti, termínové vstřícnosti, ekonomické výhodnosti a nejvyšší technické úrovni všech služeb.

- Péče o zákazníka začíná informovaností všech potenciálních zákazníků o spektru činnosti naší společnosti, zejména informovaností o realizovaných akcích. Propagace práce METROPROJEKTU Praha a.s. patří k základním úkolům vedoucích pracovníků.

- Dalším stupněm péče o zákazníka je zpracování nabídky s vysokou úrovní kvality, která klienta zaujme nejen svou technickou a ekonomickou stránkou ale i formálním uspořádáním a grafickým projevem. Úroveň marketingové činnosti a její hodnocení se tak stává trvalým předmětem pozornosti.

- V průběhu prací na získané zakázce se péče o zákazníka musí soustředit na jehoprůběžné informování o postupu prací, koncepci technického a ekonomického řešení, validaci a verifikaci produktu. Vedle zabezpečení vysoké technické úrovně, je třeba dbát na to, aby nové nebo doplňující požadavky zákazníka byly zakomponovány do projektového řešení a případné dopady do termínu nebo ceny díla s ním byly citlivě řešeny. Korektnost a dodržení požadované bezpečnosti informací v jednání patří k základním atributům politiky společnosti.

- Společnost dbá na periodickou modernizaci technického vybavení pracovišť, která je klíčem ke zhotovení úspěšného a konkurence schopného projektu i s ohledem na zajištění bezpečnosti informací.

- Dokončením a předáním zakázky však péče o zákazníka nekončí. Pracovníci společnosti musí být připraveni, v případě jeho přání, zajistit spolupráci i v další fázi investiční přípravy akce, neboť komplexnost služeb musí patřit k přednostem naší společnosti. Společnost proto trvale sleduje další vývoj všech svých projektů a z výsledků vyvozuje opatření, která se promítají do nových zakázek a aktivit.

- Společnost klade důraz na vysokou úroveň kvality a termínovou spolehlivost kooperantů.

- Upřednostňujeme takové kooperanty ale i odběratele, kteří sledují stejnou politiku, cíle a požadavky ochrany životního prostředí, bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a bezpečnosti informací jako naše společnost.

- Společnost zajišťuje neustálé zlepšování informovanosti zaměstnancůo povinnostech dodavatelů staveb v oblasti BOZP a PO a klade důraz na důsledné vyžadování těchto povinností zaměstnanci při vstupu na stavby.

- Omezování nebezpečísnižování rizik v oblasti BOZP a PO při pohybu pracovníků na stavbách, společnost považuje jako prioritu prevence vzniku nehod.

- V rámci uplatňování politiky společnosti je stanoven závazek trvalého zlepšování BOZP a PO.

- Společnost při prosazování politiky dbá, aby při všech činnostech a u všech produktů bylo neustále zlepšováno a preventivně chráněno životní prostředíjako základ života, za předpokladu ohleduplného a racionálního využití přírodních zdrojů.

- Při všech činnostech a u všech produktůspolečnosti je naší snahou, v oblasti ochrany životního prostředí, BOZP a POa bezpečnosti informací, plnit požadavky příslušných právních předpisů a jiné požadavky, které se na společnost vztahují.

- Neustále zkvalitňujeme komunikaci a spoluprácí s příslušnými úřady státní Správy a veřejností za účelem seznámení s naší politikou a cíli.

- Dopady všech činností a produktů, tzn. současných i budoucích jsou přezkoumávány z pohledu na životní prostředí. Snahou je preventivně eliminovat a korigovat možná rizika za použití dostupných moderních technologií.

- Dokladem ochrany životního prostředí, bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a bezpečnosti informací je uvědomění zaměstnanců formou zvyšování, jejich kvalifikace, pravidelným proškolováním a vzděláváním.

Společnost chrání aktiva proti všem vnitřním, vnějším, úmyslným i náhodným hrozbám; jsou stanoveny a přezkoumávány kritéria, kterými jsou hodnocena rizika; je zajištěna kontinuita podnikatelských činností; jsou přijímány preventivní opatření proti bezpečnostním incidentům a tím snižuje jejich potenciální dopad.

METROPROJEKT Praha a.s. je v současnosti certifikován v souladu s požadavky následujících norem: ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001, ČSN OHSAS 18001, ČSN ISO/IEC 27001, ČOS 051622 (AQAP 2110)  a prověřen dle Evropského integračního auditu. METROPROJEKT Praha a.s. je držitelem tzv. Zlatého certifikátu“ za současné splnění požadavků norem ČSN EN ISO 9001, ČSN EN ISO 14001, ČSN ISO/IEC 27001 a OČSN HSAS 18001.

Zobrazit vše