ASISTENT/KA VEDENÍ SPOLEČNOSTI

Naše společnost se podílí na celé šíři klíčových projektů v oblasti dopravní infrastruktury. Projektujeme např. výstavbu Metra D, konvenční a vysokorychlostní železniční trati, tramvajové trati, silnice, železniční stanice, terminály, vozovny, depa a další stavby, které zlepšují život občanům po celé ČR i ve světě.

Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí všestrannou podporu vedení společnosti a backoffice. 

Co vše budete mít na starosti

  • administrativní a organizační podporu vedení společnosti,

  • zabezpečování podkladových materiálů pro činnost a rozhodování vedení společnosti,

  • vypracování návrhů interních norem dle zadání generálního ředitele společnosti,

  • zpracování podkladů pro propagační, reklamní a informační materiály společnosti, správu webu a sociálních sítí a spolupráci na PR aktivitách společnosti,

  • správu kalendářů, plánování schůzek, jednání a služebních cest, 

  • podklady pro jednání, zápisy ze schůzek a následnou kontrolu úkolů,

  • komunikaci se zaměstnanci a interními i externími partnery společnosti (dodavateli, zákazníky, institucemi), 

  • organizaci firemních akcí a meetingů,

  • správu a archivaci potřebných dokumentů a materiálů, 

  • chod kanceláře a objednávky kancelářských potřeb,

  • vyřizování korespondence, e-mailů a telefonátů, 

  • péči o návštěvy a zasedací místnosti.


Náš ideální kandidát

  • má minimálně SŠ vzdělání a předchozí zkušenosti na stejné nebo podobné pozici,
  • bez problémů ovládá kancelářský software, zejména MS Office (Word, Excel, Outlook),
  • orientuje se v problematice marketingu a sociálních sítí, je kreativní,
  • má výborné komunikační a organizační schopnosti, efektivně plánuje své činnosti, umí přemýšlet o krok napřed a určovat si své priority,
  • je proaktivní, pečlivý/pečlivá a důsledný/důsledná, zvládá samostatnou práci a zároveň efektivně spolupracuje v týmu,
  • má rád/a práci s lidmi, ale baví ho/ jí zároveň i administrativní činnosti,
  • Výhodou je znalost anglického jazyka. 

 

Ceníme si Vašich schopností a proto nabízíme

  • moderní kanceláře v blízkosti MHD a vlakového nádraží,

  • odměny za dobře odvedenou práci, 

  • možnost odborného růstu,

  • odborná školení a profesní vzdělávání,

  • výuku cizích jazyků přímo na pracovišti (NJ a AJ),

  • 5 týdnů dovolené,

  • flexibilní pracovní dobu,

  • nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění,

  • příspěvek na stravování a výbornou kávu na pracovišti zdarma,

  • benefit program Cafeterie Benefit Plus,

  • Multisport kartu,

  • zaměstnanecký program O2 Family i pro rodinné příslušníky,

  • masáže v budově,

  • firemní společenské a sportovní akce,

  • kolárnu a sprchu pro cyklisty v budově.


Místo výkonu práce: Argentinská 1621/36, Praha 7
Úvazek: Plný
Nástup možný ihned

Formulář

Mám zájem o pracovní pohovor

Odesláním žádosti výslovně potvrzuji, že jsem se v plném rozsahu seznámil/a se všemi podmínkami zpracování mých osobních údajů v návaznosti na mnou podanou žádost o zaměstnání, s těmito podmínkami souhlasím, plně jim rozumím a souhlasím se zpracováním mých osobních údajů za účelem vzniku pracovního poměru, včetně posouzení kvalifikace a vedení přijímacích pohovorů.