Naše společnost se podílí na celé šíři klíčových projektů v oblasti dopravní infrastruktury. Projektujeme např. výstavbu Metra D, konvenční a vysokorychlostní železniční trati, tramvajové trati, silnice, železniční stanice, terminály, vozovny, depa a další stavby, které zlepšují život občanům po celé ČR i ve světě.
Do našeho týmu hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á zajistí všestrannou podporu vedení společnosti a backoffice.
Co vše budete mít na starosti
administrativní a organizační podporu vedení společnosti,
zabezpečování podkladových materiálů pro činnost a rozhodování vedení společnosti,
vypracování návrhů interních norem dle zadání generálního ředitele společnosti,
zpracování podkladů pro propagační, reklamní a informační materiály společnosti, správu webu a sociálních sítí a spolupráci na PR aktivitách společnosti,
správu kalendářů, plánování schůzek, jednání a služebních cest,
podklady pro jednání, zápisy ze schůzek a následnou kontrolu úkolů,
komunikaci se zaměstnanci a interními i externími partnery společnosti (dodavateli, zákazníky, institucemi),
organizaci firemních akcí a meetingů,
správu a archivaci potřebných dokumentů a materiálů,
chod kanceláře a objednávky kancelářských potřeb,
vyřizování korespondence, e-mailů a telefonátů,
péči o návštěvy a zasedací místnosti.
Náš ideální kandidát
Ceníme si Vašich schopností a proto nabízíme
moderní kanceláře v blízkosti MHD a vlakového nádraží,
odměny za dobře odvedenou práci,
možnost odborného růstu,
odborná školení a profesní vzdělávání,
výuku cizích jazyků přímo na pracovišti (NJ a AJ),
5 týdnů dovolené,
flexibilní pracovní dobu,
nadstandardní příspěvek na penzijní a životní pojištění,
příspěvek na stravování a výbornou kávu na pracovišti zdarma,
benefit program Cafeterie Benefit Plus,
Multisport kartu,
zaměstnanecký program O2 Family i pro rodinné příslušníky,
masáže v budově,
firemní společenské a sportovní akce,
kolárnu a sprchu pro cyklisty v budově.
Místo výkonu práce: Argentinská 1621/36, Praha 7
Úvazek: Plný
Nástup možný ihned